top of page
Writer's pictureSenja Arffman

Unelmaduunissa Envitecpoliksella



Envitecpoliksen markkinointipäällikkönä on aloittanut elokuun alusta HTM, MBA Piia Kattelus-Kilpeläinen. Juuriltaan eteläpohjalainen Piia tuntee elintarvikesektorin merkityksen maamme taloudelle sekä huoltovarmuudelle. Etelä-Pohjanmaata ei suotta kutsuta Suomen ruoka-aitaksi, maakunnassa alkutuotanto on merkittävässä roolissa ja elintarvikeketjun toimijat ovat tärkeitä työllistäjiä.


- Minulla on virkamiestausta ja olen toiminut pitkään poliisitehtävissä. Kaupallinen ala alkoi kuitenkin vetämään yhä vahvemmin puoleensa ja innostuin opiskelemaan hallintotieteiden maisterin tutkinnon lisäksi kansainvälisen liiketalouden ylemmän AMK-tutkinnon Seinäjoen ammattikorkeakoulussa. Opinnoissa kiertotalous, vastuullisuus ja markkinointi kiinnostivat erityisesti, kertoo Piia.


Viestintä ja markkinointiviestintä ovat entistä tärkeämpiä yrityksille. Erityisesti niille yrityksille, jotka toimivat maatalous- ja elintarvikealalla sekä energiasektorilla.


- Yrityksemme kasvaessa tarve kansainväliseen viestintään ja markkinointiin lisääntyy koko ajan ja tähän Piian osaaminen antaa hyvän vahvistuksen kotimaan markkinointityön lisäksi, yrityksen toimitusjohtaja Mika Arffman toteaa.


Kattelus-Kilpeläinen keskittyi opinnoissaan kestävään kehitykseen:


- Tein opinnäytetyöni liittyen viestintään ja markkinointiviestintään. Erityisesti minua kiinnosti se, että miten paljon kestävä kehitys ja vastuullisuus merkitsevät kuluttajille ostopäätöstä tehtäessä sekä miten paljon nämä arvot merkitsevät yrityksen brändille ja yritysmielikuvalle, taustoittaa Piia.

Piia kertoo olevansa ”unelmaduunissa” saadessaan toimia markkinoinnin ja viestinnän monipuolisissa tehtävissä Envitecpoliksessa.

- Uskon olevani oikea henkilö vahvistamaan Envitecpolisin viestintää ja markkinointiviestintää sekä tukemaan asiakkaidemme tarpeita viestinnän ja kestävän kehityksen osalta. Vastuullisuuden kun oikein oivaltaa, tarjoaa se yrityksille kaupallisia mahdollisuuksia sekä auttaa kansainvälisessä kilpailussa. Lisäksi vastuullisuustoimet tuovat yrityksille usein myös kustannussäästöjä, päättää markkinointipäällikkö Piia Kattelus-Kilpeläinen.

コメント


bottom of page